Brak produktów
Realizuj zamówienie
-999,00 zł
Wszystkie zdjęcia
Szczegóły produktu Rodzaj sportu: Narciarstwo alpejskie Pogoda: Śnieg Kształt...
Konstrukcja:Szczotkowany polar z drobnej siateczkiSkład:92% Poliester, 8%...
Indeks:
Stan: Nowy produkt
Więcej szczegółów
Minimalną ilością w zamówieniu dla tego produktu jest 1
Do koszyka
5 000,00 zł brutto
was 5 999,00 zł brutto
Udostępnij:
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
ESKER 5.0 APEX
Recipient :
Name of your friend * :
E-mail address of your friend * :
* Required fields
Send or Cancel
KROSS Esker 5.0 to nowość w naszej ofercie, ale i rozwinięcie myśli, która nam przyświecała przy wcześniejszych wersjach tego kultowego modelu gravela. Napęd od SRAM to nowość w tym modelu. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni.
Jesteśmy pewni, że najnowszy model tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie modele.
W rowerze Kross Esker 5.0 zastosowaliśmy jednorodny napęd 1x11 oparty na osprzęcie SRAM APEX. To klasyka gatunku od firmy SRAM. Do tego dochodzi karbonowy widelec, poprawiający komfort jazdy. Uzupełnieniem wyposażenie Esker 5.0 są hydrauliczne hamulce SRAM, zapewniające pewne hamowanie i dobrą modulację.
Koła to nasze sprawdzone obręcze Kross, uzbrojone w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów. Doskonale sprawdzą się na szybkich, płaskich szosowych odcinkach, i dadzą masę frajdy z jazdy w terenie. Kierownicę owinęliśmy owijką Fi'zi:k Terra Microtex, aby zapewnić komfort i pewny chwyt kierownicy, nawet podczas najtrudniejszych manewrów w terenie.
Rama Kross Esker 5.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół.
Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Brak opinii.