Integracja, olśniewający design i starannie dobrana geometria w połączeniu z nowym, wydajnym napędem Bosch to znacznie więcej niż tylko wspaniała jazda. To, co otrzymujesz, to wysublimowane wrażenia podczas jazdy w górę i w dół, raz za razem. Patron eRIDE - Boss the trails.

Givisiez, Szwajcaria. 6 września 2021.  Prawdziwy rower trailowy od widelca do błotnika, nowy Patron eRIDE został zaprojektowany do podbijania każdego terenu. Od szybkiej jazdy w wysokich górach po techniczne, wąskie ścieżki w lesie, Patron eRIDE zapewni mnóstwo wsparcia i mocy dzięki 160 mm skoku z przodu i z tyłu. Tak samo komfortowy na podjazdach, jak i na zjazdach, Patron eRIDE zjeżdża jak rower enduro, ale zachowuje wydajność pedałowania roweru XC dzięki systemowi Twinloc.


Podczas projektowania Patrona zespół wziął pustą kartkę i wykorzystał okazję do przemyślenia integracji, konstrukcji i znacznie lepszych wrażeń z jazdy. Zintegrowany amortyzator i kable, całkowicie zmieniona geometria i nowa jednostka napędowa Bosch z większym akumulatorem, umieszczonym tak, aby zapewnić optymalną moc i chłodzenie.

Odkryj cechy całkowicie nowego Patron eRIDE poniżej.

 

Zobacz Video

 

 

 

 

 

 

Zawieszenie
Patron posiada zupełnie nowy i rewolucyjny design. Tylne zawieszenie jest w pełni zintegrowane z ramą i zapewnia 160 mm skoku. To coś więcej niż czysty design, integracja amortyzatora daje miejsce na inne elementy, takie jak silnik, akumulator i bidon. Łatwo dostępny amortyzator jest wyposażony w naszą technologię TwinLoc, która umożliwia blokowanie zawieszenia bezpośrednio z kierownicy dla optymalnej efektywności pedałowania.

 

 

 

 

"Patron eRIDE to prawdopodobnie największe wyzwanie, nad jakim kiedykolwiek pracowaliśmy w SCOTT, elementy, które trzeba wziąć pod uwagę i poziom szczegółów, aby osiągnąć tę integrację, po raz kolejny podnosi poprzeczkę. Rozpoczął się nowy rozdział."

Andreas Ziegler 
Product Manager eRIDE MTB

 

 

 


 

 

Napęd
Silnik Bosch posiada 85Nm i wspomaganie do 340% oraz zupełnie nowe oprogramowanie, które wzmacnia to naturalne uczucie. Silnik jest jednym z kluczowych elementów każdego roweru E-MTB, dlatego chcieliśmy go chronić przed uderzeniami. W modelu Patron eRIDE silnik jest umieszczony pionowo i podtrzymywany od spodu. Rama działa jak gniazdo z silnikiem umieszczonym na górze, zapewniając naturalne podparcie.
Ponieważ silnik Patron eRIDE jest podparty od spodu, jego górna część znajduje się na otwartej przestrzeni, dzięki czemu, niczym komin, powietrze może swobodnie wydostawać się na zewnątrz. Ten strumień wentylacyjny jest nawet wzmocniony podczas jazdy dzięki otworom na pokrywie.

Bateria
Patron eRIDE jest wyposażony w najnowszą technologię elektryczną firmy Bosch. Szukasz większej autonomii? Patron wyznacza nowy standard dzięki nowemu akumulatorowi 750Wh i jego 20% dodatkowej pojemności. Jednym z największych osiągnięć tego roweru jest zamontowanie największego akumulatora na rynku bez wpływu na proporcje rur, byliśmy również w stanie utrzymać ofertę wszystkich rozmiarów od S do XL. Oczekuj do 100km lub 2000m przewyższenia na trybie eco lub połowę tego, jeśli wybierzesz tryb Turbo.

Patron eRIDE wyposażony jest w unikalną technologię zapewniającą optymalne podtrzymanie baterii. W jaki sposób? Bateria jest najcięższym elementem roweru, dlatego tak ważne jest jej prawidłowe zamocowanie bez ograniczania łatwości demontażu. Bateria pasuje jak ulał do rury, która jest wbudowana w główną ramę z włókna węglowego. Konstrukcja "rura w rurze" zapewnia łatwe wsunięcie baterii, gdy nadejdzie czas na jazdę. Prowadzenie kabli jest również spójne i uporządkowane.

 

Integracja
Elektryczne rowery górskie mają zaplątaną kierownicę, pomiędzy pancerzami hamulców, sztycy regulowanej, przerzutki, przewodami napędu, zdalnym sterowaniem i blokadą zawieszenia, to wszystko daje mnóstwo kabli. Zespół inżynierów Syncros wraz z zespołem SCOTT pracował nad czystym rozwiązaniem polegającym na poprowadzeniu kabli bezpośrednio do główki ramy, aby uzyskać czyste wykończenie.
Zainspirowany przez nasz dział wyścigowy, Patron jest wyposażony w karbonowe, jednoczęściowe połączenie mostka i kierownicy, Syncros Hixon iC SL.

 

Przedni i tylny błotnik są dostarczane wraz z rowerem, oba błotniki są wykonane na zamówienie dla Patron dla czystego i perfekcyjnego dopasowania. Dla optymalnego bezpieczeństwa, tylne błotniki są wyposażone w zintegrowane światła LED, które są zasilane bezpośrednio z akumulatora silnika. Kabel jest już poprowadzony, a na kierownicy jest zamontowana wtyczka do przedniej lampki. Dla Patron eRIDE dostępna jest cała gama akcesoriów Syncros, takich jak podpórka, tylny błotnik, tylny bagażnik lub uchwyt na kamerę rejestrujakcji.

 


 

Patron eRIDE gama
Model Patron eRIDE zacznie być dostarczany do sklepów w listopadzie 2021 roku, kolejne modele będą dostępne w 2022 roku. Ceny mogą się różnić w zależności od waluty, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielem SCOTT w celu uzyskania dalszych informacji.

 

 

Patron eRIDE 900 Ultimate


Patron eRIDE 900 Tuned


   
Patron eRIDE 900

 
Patron eRIDE 910

 
   
Patron eRIDE 920 Orange

 
Patron eRIDE 920 Black

 
   
Contessa Patron eRIDE 900

 
Contessa Patron eRIDE 910